Visitor

Cumberland hotel in London
Powered by Best Free Counters

Thursday 24 February 2011

Mat Jambu....GEJALA “GAY” DI KALANGAN PEMIMPIN SEMAKIN “HANGAT”



Masa kini Negara kita amat menggemari berita sensasi hubungan “GAY” antara Anwar dan Saiful.Tetapi adakah anda semua menyedari apakah fenomena ini tidak berlaku di kalangan pemimpin-pemimpin lain?TEPUK DAHI PIKIR SENDIRI!!!!!

Alahai Anwar nampaknya tak lama lagi tak “MASYUK” lah cerita u dengan si Saiful tu lagi kerana ada cerita yang “LATEST” lagi PANAS dan SENSASI!
NOW!!!Kita mulakan..

Saban hari kita asyik nampak pemimpin kita duduk melepak di coffe house berbincang paasal perniagaan,projek,kempen.Tanpa disedari mereka ditemani oleh teman masing-masing.Samada isteri(tetapi BUKAN),teman wanita atau teman tapi mesra Mat Jambu.  OOOOOPPPPPPPSSSSSSS!!Iye ke?Memanglah tak tunjuk di khalayak ramai.Setakat publisiti murahan.Baik sembunyi-sembunyi macam main sorok-sorok time kecil dulu..Lepas guna main pass-pass pulak..takkan nak makan untuk sendiri saja.
HAH!!!Zaman sekarang semuanya boleh “SHARE”.
Trend membawa perempuan sebagai “ASSISTANT” telah bertukar menjadi membawa Mat Jambu.Maklumlah kalau bawa perempuan bini mengamuk tapi kalau bawa lelaki  bini taklah syak apa-apa.Lepak sana-sini,gelak ketawa,heret teman  tapi mesra tu sana sini padahal awak semua tu patut memimpin dan memikirkan masalah Parti anda semua yang tengah goyah bagaikan pokok nak tumbang..tapi bukan tumbang ditiup angin,ditebang oleh anda sendiri!
Sedarlah!ini bukan masanya bersukaria pada yang HARAM...ini masanya anda semua perlu sedar kewajiban masing-masing..Tiada gunanya menjadi pemimpin andai akhlaknya macam BINATANG!!
Saya tidak menyokong siapa-siapa tapi ini hanya peringatan untuk para pemimpin yang semakin lupa pada Akhirat dan tanggungjawab yang telah diamanahkan.

No comments: